Leta i den här bloggen

torsdag 10 mars 2011

DAGENS




Detalj: Min nya ear cuff (Items by Johanna) som visst sitter lite långt ner + korsörhänge. Nagellack IsaDoras "Bare Fudge".

Haft en kanonbra dag idag trots ruskväder. Jag gjorde en riktig urkörare på mitt band här hemma på förmiddan. Shiiit, vad jobbigt det kan vara och springa på det. Sprang i 25 min och jag blev alldeles yr och illamående. Tog ut mig lite för mycket efter förkylningen tror jag, inte så smart kanske, men typiskt mig.

Sen blev det då lunch i Månsan med Sofie och Neo. Alltså den där lilla Neo, man blir alldeles kär i ungen. :) Han är underbar! Hans mor å så klart. ;)
Efter det drog jag ner på stan och mötte upp mamma för fika på Mercato, mycket trevligt det å.

Gillar btw, mina nya pants från Lindex också, jättesköna. Känns dock som att dom har en tendens att töja sig i arslet. Ja, vi får se. Men det alltid kul att ha nya byxor eftersom jag så sällan använder det.

Imorrn jobbar jag dygn igen. Skulle egentligen jobba lördagsdygn denna helg men det har blivit lite byten och ingen är mer glad än jag som får helgen ledig. På lördag ska jag bl a träffa tjejerna på förmiddagen, gå på spännande dammatch i innebandyn och så klart MELLO på kvällen. Som jag längtat att få se snygg-Danny igen. ;)

Nu, Halv åtta hos mig och KAFFE.

Tröja och boots - H&M
Byxor - Lindex


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar