Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

MY JEWELLERY



Nu har mina smycken jag beställde från Items by Johanna kommit. Superfina ju...
Bara det att mina öron är så känsliga så ni ser ju. Efter att jag tryckt dit, tagit loss, tryckt dit och tagit loss några gånger så blir det jätterött. :) Men gillar min ear cuff mycket med den lilla söta fjädern.
Har haft en helt okej fredag idag. Jobbat till 15.30 och efter det den sedvanliga fredagsfiken. :)
Idag ihop med Erik, Karin och min Dennis så klart.

Imorrn bitti blir det till hämta ved...igen. Vi har nämligen inte en enda pinne kvar. På kvällen ska vi över och gratta Bergek som fyller år. Skulle tydligen bjudas på vin och tilltugg och grejer. Men jag kommer ta det lugnt. Man går ju inte och shoppar bakis på söndag inte. ;)

Have a nice friday! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar