Leta i den här bloggen

tisdag 8 mars 2011

GREY CAPE



Innan jag ens visat den första ponchon jag köpte på H&M har jag även köpt en cape därifrån och det är den jag har på mig här. Har spanat lite på den förut och idag när jag var in på H&M var den nedsatt till halva priset, I like. Då kunde jag inte låta bli. :) Den är jättemysig så jag hade den på mig direkt på eftermiddagen när jag var ner och fikade på stan. Var tvungen till att behålla mössan på för jag hade inte tvättat håret sen i lördags. ;)

Tänk, idag är man helt plötsligt som en annan människa mot igår. Jätteskönt att det ändå försvinner så pass snabbt. Så här på kvällen körde jag faktiskt en snabb powerwalk på mitt band i 30 min och så körde jag även lite styrka och ingen var mer glad än jag efteråt. :) Jag blir alldeles jäkla tokig när jag inte får träna. Jag förstår verkligen hur viktigt det är för mig så fort det är nåt som sätter stopp för det.

Imorrn jobbar jag dygn och på torsdag ska jag luncha med Sofie och Neo i Månsan, myyys.
Nu lär jag kika in BB på elva.tv. Ja, jag har blitt beroende av det. Måste se alla avsnitt, hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar