Leta i den här bloggen

lördag 12 mars 2011

DAGENS





Hej. Sorry för det sena blogginlägget. Inte hinner jag skriva nåt nu heller. Vi är mitt i matlagningen och ska strax äta. Kvällens "mello-meny" består av: Fläskytterfilè med potatisgratäng och en tomat - och löksallad till det. Efterrätt blir egengjord chokladmousse, mmm... Ett glas vin är upphällt och nu siktar vi mot 20.00. Låt mobilerna gå varma nu. ;)

Trots att jag varit väldigt trött idag och nästintill haft huvudvärk har jag känt mig ganska fin faktiskt i min nya vita skjorta och sidenrosett till det. :) Gillar mina gråa cape också, får en att känna sig lite extra piffig så där... :)

Cape - H&M
Jacka under - New Yorker
Brillor - Bik Bok
Skjorta - Cubus
Byxor - Vero Moda
Kilklackar - Nelly.com
Sidenband - Linneskåpet ( Salabutik )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar