Leta i den här bloggen

torsdag 17 mars 2011

NYTT TILL VÅRGARDEROBEN?

Långklänning från Gina Tricot 249 kr
Vit, kort skjorta från Gina Tricot 249 kr
Röda shorts från H&M 149 kr
Vida, svarta byxor från Gina Tricot 249 kr
Svarta pumps från Ellos 399 kr

Just detta är jag sugen på nu!

Hello! Hur är det med er? Jag mår fint.
Har hållt på och städat hela huset i typ 2 timmar eftersom vi ska ha fest på lördag.

Man är ju bra knäpp egentligen som dammsuger och torkar golv noga inför en fest. Dan efter brukar det ju oftast bli samma visa igen eftersom alla inte alltid lyckas ha kvar sin dryck i glaset och att tappa snacks och sånt på golvet verkar vara något som hör till.
Men sen är det ju så, man vill ha ett fint och rent hem att visa upp. Tror nog det kan komma folk som inte varit här förut och då vill man ju att det ska se tipp topp ut.

Haha, jag har verkligen fått det där från min mor. Hon blir som manisk och städar så hon är helt färdig sen när hon väl ska få gäster, haha. Jag är iaf jäkligt glad att jag fått den där pedanta sidan. :)

Känner att dagarna går lite i ett denna vecka faktiskt. Kommer bli sammanlagt tre dygnspass nu också eftersom jag jobbat extra två kvällar. Jobbar aldrig mer än två dygnspass i veckan annars så kommer säkert känna mig lite sliten på lördag morgon när jag går av.
Så jäkla osugen jag är på att jobba imorrn då när jag såg att det ska komma SNÖ!!! Fuck it! Då vill man ju bara gräva ner sig. :( Ja, ja, bara att ta skiten.

Nu ska jag snöra på mig mina Nike igen och springa en runda. På eftermiddagen ska jag bara slappa och kolla på en film som jag lånat av min arbetskamarat, "A cup of Love", romantisk komedi, bästa som finns! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar