Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

KATT FÅNGAR MUS










Haha, jag var bara tvungen att göra en liten bildserie på detta.
Dennis var så rolig i lördagsmorse. Jag kommer alltså hem från jobbet på bilderna och får syn på Aston som sitter och "knakar" i sig den där lilla musen. Har inte en aning om att Dennis står och fotar i fönstret. Ser ju allmänt äcklad ut. Jag besparade iaf er bilderna när typ Aston bitit av huvudet och sitter och äter på kroppen, haha. Så vidrigt! Men visst har han fotat riktigt coola bilder? Bilden högst upp ser ju Aston ut som värsta psykokatten. :)

Annars då, jo jag är ju ledig idag jag, sååå gött efter att man partat i lördags, känns ju fortfarande av idag. Så jag sov till 9.00. Nu vet jag inte om jag ska ta tag i mitt liv eller bara sitta här med min latte. Ser ut att blåsa en del ute när jag tittar nu så jag vette sjutton om jag ens vill ta en promenad. :) Får se, får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar