Leta i den här bloggen

tisdag 1 mars 2011

DANNY IS THE MAN


Alltså vinner inte Danny nästa lördag vet jag fan inte vad jag tar mig till alltså!!
Så jäkla grym låt och hela scenuppträdandet är ju så grymt, like, like, like!!! BÄST!

Det är inte många dagens från mig inte har jag tänkt på. Men det blir lite så när jag jobbar, det är så tråkigt att lägga upp såna outfits. Inte för att jag går runt som trash när jag är på jobbet men det är ju inte ett jobb man piffar upp sig till direkt. Kan jag sakna ibland faktiskt...

Var inne på det helt ett tag när jag var yngre att jag ville jobba i klädaffär eftersom jag både älskar kläder och att piffa mig till vardags. ;) Sökte en del men fick aldrig nåt napp och sen när jag började som assistent visste jag mitt kall. =)

Sen är det ju så också att bor man i en sån liten stad som Sala och man klär upp sig till tänderna eller att man skulle sätta på sig nåt lite udda en tisdag eftermiddag så tittar folk och ja, tyvärr jag är inte helt bekväm med det. Kan ju verkligen känna att skulle man bo i t ex Västerås så skulle det vara så mycket roligare att fixa sig. Folk behöver inte vända sig om och tänka: -"Varför går hon runt i 12 cm-klackar en tisdag för?" Jäklar vad jag spann vidare på det där nu då. Men jag tänkte faktiskt på det för någon dag sen och tycker bara det är trist. Så, då fick jag det sagt också.

Och ni nu som läser min blogg, röstar ni på Danny nästa lördag för min skull då? ;)

6 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om småstadsfenomenet men jag har lärt mig att strunta i det. Folk får väl stirra och snacka då? Gör de säkert redan så what-the-f liksom :-)

    Tycker också Danny är bra men vet-det-sjutton om han kan slå bland öststasländerna som ju verkar styra hela Eurovision. Kommer nog rösta på den jag känner har störst chans att vinna Eurovision även om jag inte tycker den är bäst. Kan bli Danny kanske :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jo jag håller med lite där också om att folk får väl stirra men jag kan liksom inte riktigt låta bli att bry mig... ;)

    Jag tror stenhårt på Danny även ute i Europa jag. ;) Nej men ärligt så kan jag ju tänka att nåt som kanske skulle kunna tänkas gå hem för dom där ute är Nicke Borg. Får för mig det iaf. =)

    Ha det bra! Kram

    Ps: Kom på att du skrev om tjejklubben förut. Jag bestämde mig för att inte gå med ändå. Velig fram och tillbaka jag. ;) Ds.

    SvaraRadera
  3. Klart som f*n att jag röstar på snygg-Danny!! Bästa låten o bästa snubben! Alla ska rösta sönder sej!

    SvaraRadera
  4. VivanDivan har ju helt fel. Vet hon verkligen inte hur stor Danny är i Polen? Grymt poppis är han och även i Ryssland så från dem länderna skulle han få många röster helt klart.

    SvaraRadera
  5. Men gud så bra att höra det Madeleine! Då röstar vi som tokar! :)

    SvaraRadera