Leta i den här bloggen

torsdag 31 mars 2011

SKOOOOR


Jag och Dennis beställde faktiskt lite kläder ihop från H&M här förra veckan (händer aldrig).
Hämtade ut det igår och till mig var det bl a kilklackarna högst upp. Dennis kollade irriterande på mig när jag skulle testa dom och sa att "du har ju faktiskt ett par exakt sådana där redan" (antar att han syftade på Nellyskorna). Nej, dom är ju inte alls lika! Ja, ja, dom var ändå inte bra, dom skavde på fotknölarna.
Så i min tristess här hemma klickade jag hem dom svarta pumpsen från Ellos som jag bloggade om för ett tag sen. Dessutom med 40 % rabatt på dom, jippi! :) Tråkigt bara att jag får vänta till den 10 maj innan dom kommer... :(

2 kommentarer:

  1. Jag beställde de skorna i begie från Ellos och de var jättesmå i storleken. Fast de såg jättefina ut annars så jag har inte bestämt om det blir retur eller byte....

    Kul vi ska ha imorrn förresten :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vilken jäkla tur att jag tog 39 då! :) Har alltid haft 38 men verkar ha fått större fötter ;) Tar nästan alltid 39 nuförtiden och kör med sula om dom är lite för stora.
    Ja, det ska bli jättekul imorrn. Tror jag har klart vad jag ska sätta på mig nu... :) Kram

    SvaraRadera