Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

20111205

Den här superfina vintriga klänningen damp ner i min brevlåda idag. Passade på att beställa den förra helgen när man hade 50 % på valfri vara på hm.com. Den satt perfekt så nu ser jag fram emot premiäranvändning. :)

Annars så känns det just nu som att jag håller på att somna faktiskt. Satt på golvet här och gick igenom lite vad vi har för barnkläder. Ska se till att inhandla ett milt tvättmedel och tvätta upp allt så det är klart. Strumpor var nåt jag iaf behöver handla såg jag... Har gått igenom lite olika check-listor på nätet för att se vad man behöver.

Imorrn är jag ledig igen, så himla skönt. Ska träffa Emilie och Emma på dan, det blir trevligt. Annars vet jag inte. Städa lite här hemma kanske.
Det närmar sig uppflytt av sovrum kan jag tala om också. Dennis är sååå duktig. Nu håller han på med lister sen är det väl så gott som klart. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar