Leta i den här bloggen

onsdag 28 december 2011

DAGENS



 Nytt påslakan-set från Ellos, ska bli gött att bädda ner sig i snart. :)


Godkväll!

Direkt efter att jag hade publicerat mitt inlägg imorse fick jag samtal från jobbet att min brukare var sjuk så jag blev ledig idag, LYX! Kommer även vara ledig imorrn och vad föräldrarna trodde så även på fredag. Så vad betyder det, jo att jag har slutat jobba (!). Men hur sjukt känns inte det?!!
Nu ska jag bara ta hand om mig själv, njuta så mycket jag kan. Ta det väldigt lugnt och "boa" som alla blivande mammor gör. ;) Jag har redan börjat idag som ni ser på bilderna.

Kunde inte låta bli att bädda i ordning spjälsängen med vårat nya påslakanset som vi fått av mamma. Spjälskyddet köpte jag på Ullared. :)
Väskorna till förlossningen och BB börjar bli klara och så köpte jag det allra första blöjpaketet här på kvällskvisten. Jag sa det till Dennis, "jag beteer mig som om jag skulle föda om typ en vecka", haha...

Iaf så har min dag sett ut som följande. Tog mig en morgonpromenad på 30 min direkt då jag fick veta att jag blev ledig. Vid lunchtid hakade jag på Emma och barnen till Västerås och på eftermiddagen när jag kom hem blev det en fika på Mercato med mamma och pappa. Och så gjorde jag ett ganska impulsivt köp på Eurosko (ni ser dom jag har på bilderna). Jag har velat haft dom ett tag och nu var dom på rea, 30%. Men jag testade bara högerskon och köpte. När jag kom hem och testade vänster så var den väldigt, väldigt trång så det kommer absolut inte att funka. Som det såg ut så fanns det bara en 37:a på våran butik så jag lär ju byta nån annanstans för dom här skorna vill jag verkligen ha. Grymt sköna på foten annars och så enkla men ändå snygga, tycker jag. Återstår att se hur det går med dom.

På kvällen här var jag då iväg på kvällsim igen. Simmade i 45 min och var väldigt trött efter det men som sagt, en gudomlig känsla av kunna träna och bli lite andfådd utan att det gör ont nånstans. Men halsbränna deluxe fick jag efteråt, konstigt. Har tuggat i mig 2 novaluzid nu, det har iaf hjälpt lite.
Så, jag antar att vi hörs en del imorrn. Då ska även min klänning från Nelly komma, får se om den går på. ;)

Kram och godnatt till er!

Kofta - H&M
Poloklänning - Cubus 
Kilklackar - Eurosko
Halsband - Kappahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar