Leta i den här bloggen

torsdag 8 december 2011

DAGENS






Hello!

Hoppas allt är bra med er! Här är allt finemang. Haft en kanon dag! Började då som sagt med en morgonpromenad i kylan. Sjuuukt uppfriskande. ;) Nej, men det var riktigt skönt och jag känner mig verkligen bättre i ryggen vilket är så himla skönt.

Sen gick jag hem och åt lite smörgås och drack kaffe och kikade klart på gårdagens "Bonde söker fru".
Eftermiddagen spenderades på stan med lite shopping av bebiskläder (som ni ser på bilden), present till Emilies dotter som fyller på lördag. Sen vart det sen lunch och fika med Annika och Nathalie på Johanssons, trevligt trevligt!

Nya kjolen ser ni på bilderna också. Så himla skön. Jag tog stl L men då sitter den i princip under tuttarna så den är ju ganska lång som ni förstår. Tråkigt nog så kommer den ju säkert inte att sitta bra sen när bebisen kommit. Men, men... Grymt svårt att klä sig gravid är ju en sak som är säker iaf. Jag gillar det inte. Längtar sååå efter att kunna variera mig lite mer och kunna sätta på mig vad som helst igen. Ja, ja till våren någon gång... :S

Kramis

Topp - H&M Mama
Kjol - Gina Tricot
Kilklackar - Skopunkten
Pannband - Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar