Leta i den här bloggen

tisdag 6 december 2011

DAGENS BRAIGA DAG



Ser ut som en riktig muntergök på bilderna måste jag säga. Men jag lovar, bilderna talar inte för hur mitt humör varit idag för det har varit på topp. Har haft en riktigt bra dag, mått superbra, massor med ork och väldigt lite ont i ryggen. Man har sina tipptopp-dagar som gravid också. Nu låter det ju som jag mestadels har skitdagar men så är ju absolut inte fallet. Jag har ju för det mesta bra dagar men idag var det så där lite extra. Vad glad man blir då! :)

Sov ut till 8.30 imorse. Åt supergod grahamsgröt och så en julskinksmacka + kaffe. Gjorde i ordning julskinka igår kväll nämligen, så himla gott.
Sen blev lite röjning här hemma. Plockade ihop massa kartonger och skit som skulle till returen. Dammsög och gjorde fint. Efter det blev det en 45 minuters promenad i solen, så skönt.
Hem och fixa mig för att sedan bege mig till Emilie. Köpte med en jättegod sallad från Ica också.
I två timmar hängde vi sen hos Emilie. Fikade och samtalade och lyssnade på när ungarna emellan åt var glada och emellanåt inte alls överens... ;) Ja, men ni hör ju. Jag har haft en sån bra dag.

När jag kom hem så kollade jag på en profylaxvideo som jag fått låna av snälla Sofie. Kanonbra dvd. Den ska jag kika på fler gånger. :)

Nu väntar jag på Dennis, vi ska en sväng till Coop. Jag måste ha cola liiiight. ;) Imorrn jobbar jag dygn så ledigt igen på torsdag. Kram

Tröja, kjol och mammastrumpbyxor - H&M
Tubsjal - Cubus
Halsband - Kappahl
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar