Leta i den här bloggen

lördag 10 december 2011

20111210


Instagram-foto! :)
Nya tröjan från H&M invigd idag, superskön!
Godkväll på er!

Sorry för kass uppdatering. Igår hade jag ingenting att blogga om på kvällskvisten. Jobbade till 17.00 sen var jag och Dennis och handlade, lagade mat och så Idol-final. Bryr mig inte så mycket men tycker iaf att det var rätt som vann...

Idag har det varit fullt skubb hela dagen. Började med en promenad bort till Emilie för att gratta hennes äldsta dotter som fyller 5 år. Efter det for jag och Dennis till Krylbo och bestämde oss för en ny soffa. Den ni ser på bilden då. :) Känns helt underbart att vi kommer få en helt ny och dessutom så maffig OCH att vi för en gångs skull kan sitta i samma. Vi har två treor nu och vi sitter/ligger alltid i varsin, inte så romantiskt. ;)

Efter det blev det hem och ner på stan för lunch på Johanssons. Lite julklappshandling och därefter var jag, brorsan och Karins syster till kyrkan och lyssande när Karin uppträdde med sin gospelkör.

Nu har vi precis ätit lite gott och strax blir det "Så mycket bättre". Gud, vad tråkig denna säsong varit mot första, tycker jag. Men man vill ju ändå inte missa nåt... Imorrn står ingenting på agendan, sköööönt. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar