Leta i den här bloggen

torsdag 15 december 2011

FIKA OCH GOTT





Gud va konstig bloggen är och jag är sånt datasnille så det finns inte, åhhhh, frustration. Fattar inget!! Det ser inte ut som det brukar när man ska göra ett inlägg. Det går ju visst att ladda upp bilder men jag ser inte bilderna utan det är bara en massa bokstäver och siffror men trycker jag på förhandsgranskning så ser man bilderna. Vivvi, är det lika för dig?? Hjälp... :)

Iaf så skulle jag då i mitt tidigare inlägg lägga upp dessa bilder. Fika på Espresso House (Manhattan Brownie och latte), Linda "försöker vara nyttigare på kvällarna" - fruktsallad och så mammas och mitt fika igår på Schellins. :)

NI får dagens senare. Nu har jag precis kokat julkola och den kommer vara såååå god (testsmakade från kulprovet)! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar