Leta i den här bloggen

fredag 30 december 2011

GÅRDAGENS OUTFIT


Hej på er!

Ja, det blev aldrig nåt bloggande överhuvudtaget igår trots att jag var ledig. Men jag hade verkligen fullt upp från morgon till kväll.
Var ner på stan på förmiddagen och skulle fixa med skorna. Vad tror ni killen på butiken hade gjort då, jo han hade skickat med en 38:a och en 39:a så det var inte så konstigt att vänster var tajt. Men jag testade dom ordentligt i butiken och det kändes bra så nu är jag helnöjd. :)

Efter det blev det en storhandling inför imorrn, puh, det var jobbigt men skönt att ha det fixat. På eftermiddagen var  vi till Dennis syster för hennes son fyllde år.
På kvällen blev det nya puben här i stan, Tinget, ihop med Emilie, Annika och Emma. Så himla, himla trevligt verkligen. Kom inte hem förren strax före 23.00. Då var det bara att fixa badväskan så den var packad och klar.

Jajemän, jag gick upp 6.00 imorse och började med en tallrik grahamsgröt och sen drog jag iväg till badhuset och simmade 35 min. Mycket, mycket uppfriskande. :)
Jag blev tvungen till att jobba idag ändå men det var okej eftersom det bara var idag och sista dan. :)
Så jag var faktiskt ute och gick med min brukare, 6 km, också på förmiddagen. Så idag har det verkligen varit en dag med motion. :) Dock väldigt trött i ryggen efter det.

Tror ni paketet från Nelly kommit då?! NEJ!!! Skitkonstigt. Dom har ju alltid toksnabb lev och jag fick mail i tisdags att ordern gått iväg och borde nå mig inom 2 arbetsdagar men icke. (?) Så, ja, den klänningen var bara att fetglömma helt enkelt. Men jag har en back-up som jag kom på här så det blir säkert bra.
Sen har jag fått en lite för tidigt present av Dennis också. (Ja, för er som inte vet så fyller jag 30 på nyårsdan. ;) Iaf, en locktång som jag såg på Expert tidigare i veckan. Så den tänkte jag testa imorrn så får vi se hur det går. Gud, vad konstigt det känns att vara hemma en nyårsafton. Det vet jag inte när det hände senast. Känns väldigt, väldigt skönt och härligt att för en gångs skull vara hemma på sin födelesedag också. :)

Nu kommer Dennis med pizza så nu lär jag gå ner. Får se om det hinns med nåt bloggande imorrn.

Tröja - Nelly.com
Kilklackar - Eurosko
Halsband - Glitter
Klocka - Ur&Penn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar