Leta i den här bloggen

fredag 16 december 2011

DAGENS






Hej på er!

Blev en riktigt sen kvällsbloggning här. Fullt upp hela dagen lång!

Så här har min fredag sett ut:

* Klev upp vid 8.00 och käkade frukost och kikade lite på "Vakna med the voice".
* Ut på en 45 minuters promenix, jätteskönt.
* Hem och fixa mig och sen ner på stan för att hinna in på Försäkringskassan.
* Shoppade en ny eyeliner på H&M och mötte därefter upp Sofie och Neo för lunch på Mercato.
* Mötte sen upp Emilie för att inhandla present till Annika som fyller år imorrn.
* Och mitt avslut på stan blev en lååååång fika på Johanssons med två av tjejerna från föräldrargruppen. Ja, närmare 3 timmar blev det vilket också resulterade i att jag fick p-böter. SUCK!

Nu är det hög tid för sängen för imorrn väntas dygnspass, vilket jag har lite ångest för. Känns drygt. Men ja, förhoppningsvis mitt sista dygn innan jag ska få vara ledig. Håller tummarna!

Söndag blir det fullt upp igen. Fira Annika på förmiddagen. Kanske se till att flytta upp sovrummet och sen kommer mamma, pappa och brorsorna på fika på eftermiddagen! Men en mycket trevlig söndag att se fram emot! Kram kram

Poloklänning - Cubus
Kofta - MQ
Boots - Skopunkten
Sjal - H&M

2 kommentarer: