Leta i den här bloggen

söndag 18 december 2011

DAGENS







Godkväll på er!

Vilken skön härlig söndag jag haft idag! Dygnspasset gick verkligen kanon så det var jätteskönt. Så när jag kom hem imorse var det härlig söndagsfrukost som gällde och sen fix för att sedan dra iväg och gratta Annika. Vi fick jättegott julfika med vörtbröd och julskinka. Det var så trevligt och det kändes som jag aldrig ville åka hem. Älskar mina vänner så mycket... Och på onsdag ska jag och Emma simma igen, ser jag jättemycket fram emot! :)

På eftermiddagen kom då min familj över på fika.
Dom var imponerade av vårat fina sovrum. Jag ska fota det när det är helt klart. Just nu håller Dennis på med sänglampor som han gjort en liten egen, jättefin och annorlunda konstruktion på. :)
Theo var så söt också och ville bädda och ha mitt motionsband som säng... :)

Angående bilden högst upp så blev det typ min lunch idag. Har ni testat den nya yoghurten Skyr? Jättegod och ett nyttigare alternativ till vanlig yoghurt. Den är lite mer som kesella och mättar bra. Kommer bli en favvo för mig. Har testat både vanilj och blåbär nu och vanilj var helt klart godast. Kram på er!

Skjorta - Gina Tricot
Trikåklänning - Vila
Mammaleggings - H&M Mama
Kilklackar - Skopunkten
Fjäderörhänge - Ur&Penn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar