Leta i den här bloggen

lördag 24 december 2011

GOD JUL

God jul till er alla där ute! Vi är precis hemkomna från Dennis mamma. Vi var först hemma hos mina föräldrar. Guuud så god julmat, mamma kan hon! :) Jag är jättenöjd med mina klappar. Jag hann inte med att fota nån dagens-bild innan vi for och jag orkade verkligen inte nu. Så ja, ni får helt enkelt se den på en annan dag! Just nu sitter jag i soffan och bloggar från mobilen. Inväntar "Sällskapsresan", känns som en helt perfekt film just nu. Imorrn blir det till att fara hem till mamma och pappa igen på lunch och så ska vi få ge Theo hans julklappar för dom var inte med idag. På eftermiddagen ska jag få träffa Maria som bor i Gbg, det ska bli jättekul! På kvällen kan det bli att gå på lite fest, får se hur vi känner! Kram kram, hoppas eran julafton varit kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar