Leta i den här bloggen

måndag 19 december 2011

COOLA KVNNA




Bilder lånade från alexandrastyle.blogg.se.

Hej på er!

Alltså det är helt sjukt va mycket inspiration jag hittade på denna tjejs blogg. Jag tror aldrig jag sett en sån snygg och chic gravid kvinna. Älskade att bläddra igenom typ alla hennes outfits igår.
Åhhhh, va glad jag blir när jag finner sådana här bloggar.
Nu fick hon faktiskt sin dotter för en vecka sen så nu blir det ju inga fler gravid-outfits men jag gottar mig i det som finns på henne. :) Ni hittar hennes blogg här.

Jag är på jobbet och fick en liten lucka över så därför passade jag på att göra ett inlägg.
Det är nästan så att det slutat snöa nu men gud vad mycket det har kommit, nu blev det vinter på riktigt. :) Det är ju faktiskt mysigt... Passande till helgen, om det ligger kvar det vill säga.
Längtar faktiskt väldigt mycket till julafton, det är ju en sån härlig dag. Och framför allt så längtar jag efter julmat. Nu kommer man ju inte alls kunna äta lika mycket eftersom bebisen tar sån plats, men, men...

Idag kan det nog bli en promenad efter jobbet faktiskt. Tråkigt bara att det är mörkt när man slutar. Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul att du läser min blogg!
    Jag har bf 18:e februari så vi ligger väldigt nära varandra. Hoppas du mår fint i din graviditet.

    Kram Chrystelle!

    SvaraRadera