Leta i den här bloggen

onsdag 21 december 2011

YES GODKÄNT

Så otroligt fint det var i stadsparken idag när vi gick där med jobbet. Bilden är tagen med instagram-appen.

 Hejsan!

Nu ringde jag precis till Försäkringskassan för att kolla om dom kommit fram till något beslut om min graviditetspenning eftersom det gått mer än 30 dar nu. Och yes, jag fick godkänt! :))) Så det betyder alltså att jag jobbar 5 dar till. Hur sjukt är det då likosm?! Känns så himla overkligt att man ska vara hemma så länge. Men det kommer ju verkligen kännas så defenetivt nu när man blir ledig att nu går man och väntar på att bebisen ska komma. Ohhh.... *pirr, pirr* :)

Nu ska jag bara ta det nice, cool and easy tills jag och Emmosh ska simma. Guuuud, så skönt det ska bli, jag är så slut i ryggen idag. Kram

PS: Ville slänga upp min inspogravid-bild men vet inte om jag törs. Ni kanske kommer jämföra så mycket med den då sen när ni ser min och inte alls tycka min är bra, haha... :) DS.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar