Leta i den här bloggen

tisdag 13 december 2011

STIFT OCH LACK OCH ANNAT SMÅTT

Lack från IsaDora nr. 722 "Metal Mauve" och läppstift från L`orèal nr. 233.
Klick, klick, klick blev en besvikelse.... :( Nej men jag fick hem skorna från Nelly idag och dom var faktiskt riktigt snygga men alldeles för tajta i ankeln. På omdömena på Nellys sida så hade faktiskt några skrivit det så är man lite fetare runt ankeln så funkar det inte, tyvärr. :( Tråkigt så det blir retur på dom.

Här på eftermiddagen har jag varit till Erikslund med tjejen jag är kontaktperson till. Jag behövde lämna tillbaka en tröja på Gina. Så jag fixade det och så tog vi oss en fika på Espresso House och så blev det lite småshopping på H&M. Då bl a ett nytt läppstift och en nytt nagellack. Köpte även 2-pack knästrumpor. Man är så sjukt begränsad att shoppa nu och det är såååå trist. Man ser så mycket snygga kläder men inget passar ju. Och man kan ju inte köpa upp sig på en massa large-plagg som sen inte alls kommer kännas bra... Så det blir lite sånt där annat smått och gott istället. Gillar iaf färgen starkt på läppstiftet. Känns ganska diskret så det ska jag försöka använda mycket på vardagar...

Imorrn blev jag ledig fast att jag inte skulle för min brukare är sjuk. Känns för himla lyxigt. :)
Så trött jag var imorse när klockan ringde så känns det jäkligt gött att inte behöva ställa klockan imorrn. Och sen är jag ledig både torsdag och fredag på schemat, skööööönt. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar