Leta i den här bloggen

söndag 4 december 2011

DAGENS OCH GÅRDAGENS








Okej, en bild-bomb på miiiiig, haha... Det fick bli både från igår kväll och idag.
Körde aldrig på dom grå Nelly-skorna igår kväll. Dom är lite för obekväma, fick ont bara av att ha dom på mig en stund när jag gjorde det sista "fixet". Tog mina kilklackar från Nelly istället. Men nu börjar jag känna att det är lite för ostadigt med så höga klackar. Vrickar lätt fötterna och man vill ju inte riskera att ramla.

Middagen var trevlig igår kväll förutom att servicen var under all kritik. Det var så fruktansvärt uselt så det finns inte ord. Så det var tyvärr en stor besvikelse. Maten var iaf okej men efterätt intogs istället hemma hos Erik och Karin.

Idag har jag varit hemma hos Emma och firat Viggo som fyllde 3 år igår, mycket trevligt att träffa alla tjejerna. :)
En promenad på eftermiddagen har jag klarat av också. Men nu går det inte fort heller. Får ganska mycket sammandragningar eller vad det är... Ja, ja skönt med frisk luft var det iaf.
Nu lär jag laga mat. Kramar

Svart tröjklänning - Monki
Heels - Nelly.com
Fjäderörhänge - Ur&Penn

Svartvit klänning - H&M
Kilklackar - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar