Leta i den här bloggen

lördag 31 december 2011

GOTT NYTT

 Nya koftan som jag köpte på rean på Gina Tricot. Härligt med lite färg. ;)
GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Jag hann med en lite bloggning här i allt fixande. :)
På förmiddagen hängde jag med Emma på stan faktiskt, fikade lite och så var jag lite smakråd när hon skulle köpa byxor. Efter det har vi städat och förberett här hemma, dukat o s v. Om 2 h kommer gästerna så jag ska nog ge mig på den där locktången nu så får vi se hur det går. Självklart ska jag fota min nyårs-outfit också. :) Kram till er alla!

Kofta - Gina
Linne - H&M Mama
Kjol - Lindex
Kilklackar - Eurosko

1 kommentar:

  1. Ett STOOOORT Gott Nytt År till dig. Hoppas 2012 blir ett superår (men jag antar att det kommer bli det med tanke på vad som komma ska) :-)

    Kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera