Leta i den här bloggen

lördag 3 december 2011

STHLMS-DYGNET


Igår kväll innan middagen. Klänningen från H&M.
Imorse var det härligt att svepa in sig i denna badrock efter duschen. :)


Hej svejs!

Alltid när man ska lägga upp dom få bilder man fotat så ångrar man att man inte knäppt fler. Ja, ja det blev dessa från våran korta Stockholms-vistelse. Men vi har haft det supermysigt.
Jäkligt kallt idag bara att gå på julmarknaden. Det blåste riktig nordanvind och jag hade inte fodret i min jacka så det blev riktigt kallt. Men vi kikade på lite djur, kollade det olika stånden och fikade, alldeles lagom. :) Men lite snö hade ju inte sett helt fel ut på bilderna. Tänk att man var så säker att det skulle vara snö när vi bokade den här helgen. Istället så verkligen vräker regnet ner utanför just nu.

Det är iaf hög tid att fixa sig inför kvällens middag. Ska bli riktigt trevligt känner jag. :) Kommer köra på svart, svart och åter svart. Äh, tar min tröjklänning från Monki, den känner jag mig lagom fin i och lagom bekväm. Kommer nog att köra på mina gamla grå 14 cm klackar från Nelly till. Önskar så att jag hade ett par heltäckande Jeffrey Campbell just nu. Jag får önska mig av tomten helt enkelt. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar