Leta i den här bloggen

onsdag 28 december 2011

GODMORNING

Så här såg min inspirationsbild ut. Det är på Alexandra som bloggar på alexandrastyle.blogg.se (ni kommer ihåg henne jag bloggade om förra veckan) Nu tycker ju då så klart jag att hennes bild är så mycket bättre, men så är det väl jämt kanske. ;)

Godmorgon!

Jag hinner bara med ett kortis-inlägg nu för jag ska strax cykla till jobbet. Orkade inte blogga alls igår, hade fullt upp hela dan. Först jobb, direkt efter det en liten kaffevsisit hos Emilie, därefter handling och så lite simning på det. Guuuuud så jäkla skönt det är att simma gravid. Känslan av lätthet liksom. :) Ska simma ikväll igen har jag tänkt. Sen är planen att jag ska simma morgonsim på fredag också innan jobbet, får se om jag orkar. :)
Inte många jobbdar kvar nu....

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar