Leta i den här bloggen

söndag 11 december 2011

MIN SÖNDAG


Hua, vad trött jag ser ut på bilderna... Är faktisk lite trött också.
Började min dag med supergod frulle bestående av grahamsgröt + vörtbröd med julskinka och en latte framför Nyhetsmorgon. Efter det städade jag hela huset (dammsög och dammtorkade) och sen drog jag på mig ut-och-gå-kläderna och drog av en riktig långis på 9,5 km. Så himla, himla skönt verkligen men det är nog lite för långt kanske när man är i sjunde månaden, fick ont mot slutet och fick dra ner tempot rejält. Kommer säkert få ångra mig imorrn, men, men....

Sen blev det ärtsoppa till lunch, gött och så lite fika på det och nu sitter jag och bloggar. Strax ett besöka på affärn! :)
Så har min söndag sett ut, helt perfekt! :) Kram

Tröja - H&M
Boots - Skopunkten
Halsband - Glitter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar