Leta i den här bloggen

torsdag 15 december 2011

NÅ TOK

Hejsan!

Jag skulle lägga in lite bilder tänkte jag men det verkar vara nåt tok med bloggen så jag skriver bara lite snabbt nu.

Blev inget bloggande alls igår. Men jag hade en helt perfekt ledig dag.
Donade lite här hemma på förmiddagen. Vek bl a in alla Dennis kläder i hans garderober eftersom vårat sovrum är klart. :) Kommer flytta upp sängen och det i helgen, tror jag.
Fixade lite bland bebiskläder och bebisgrejer så jag har koll på det.
Efter det blev en 5 km promenad och på eftermiddagen en fika med mamma på Schellins.

På kvällen var jag och Dennis till Västerås och gick på sånt här bildspel från förlossningen och BB så man fick se och veta lite mer. Stod att det skulle hålla på i två timmar men det var slut efter 50 min så då for vi hem igen. Så då hann jag följa med Emma på kvällssim i badhuset. Så otroligt skönt. Har inte simmat en enda gång faktiskt sen jag blev gravid men gud så himla härligt det var. Så vi simmade ca 30 min så det blev en del motion igår, gött.

Sen smakade det himla bra med risgrynsgröt och skinkmacka när jag kom hem. :)
Nu ska jag nog ta mig ut på en promenad för sen efter lunch blir det fikabesök hos Emilie, trevligt, trevligt! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar