Leta i den här bloggen

söndag 1 januari 2012

30 ÅR IDAG! :)







Godkväll!

Ja, idag har det verkligen varit fullt upp. Jag är heeeelt slut som människa nu efter dessa två dagar!
Plock, fix och bakning på schemat fram tills att familjen kom och grattade på eftermiddagen idag.
Var så himla trevligt för även min moster kom och min ena kusin med sin karl och dotter. Vi är ju inte direkt största släkten vi. Jag har bara två kusiner och en moster så det blir inga stora uppslutningar sådana här tillfällen. Så därför var det lite extra speciellt nu när jag för en gångs skull är hemma på min födelsedag och att dom kom. :)

Jag fick jättefina saker så jag är så himla nöjd med dagen. Bl a så ser ni att jag fått en onepiece. Eller ja, inte en äkta utan det här var en från Hemtex. Men jag har verkligen tittat på den och tänkt att det skulle vara mysigt att ha en men tyckt det är för dyrt. Den är ju dock i tajtaste laget, fick igen den över magen men det var precis. :) Kommer bli så bra sen säkert, kan jag mysa omkring i här hemma med våran lilla bebis. :)

Av Sofie och Matta fick jag den fina formen med lite "ihopplock" i. Jag var lite så där ostabil i mitt humör igår. Ja, ni tjejer som varit eller är gravida vet ju hur det kan vara. Känslig är bara förnamnet vissa dar. Så när jag såg vad Sofie fixat till så blev jag så otroligt rörd. Läste på den lilla stenen det första jag gjorde och där står det ju "Njut, varje minut". Ja då brast det ju så klart, så jag fick vänta med att läsa kortet och titta på resten tills jag samlat mig lite. :)
Inatt efter tolvslaget fick jag även en sån gullig present av Emma, halsbandet! :) "Best friends forever"! Det var fint gjort av henne och oväntat. Hon är verkligen min bästa vän. :)

Kvällen blev iaf jättelyckad och vi hade så trevligt med trerätters middag. Vi stod för varmrätten och det var helstekt kalkon med gräddsås, gele och hasselbackspotatis. Dennis gjorde allt och det var så grymt gott. Man äter ju aldrig kalkon liksom och vi kände att varför vara så enspårig och köra oxfilè eller fläskfilè som man alltid gör på nyår. Det verkade iaf gå hem hos alla. :)

Angående outfiten så får ni inte tro att jag trippade omkring i pumpsen här hemma. Ville bara ha nåt snyggt på fötterna när jag fotade. Jag har inte testat dom där pumpsen på väldigt länge och jag är ju lite svälld i fötterna nu också så SATAN vad ont det gjorde när jag hade dom på mig, hahaha.... Jag kunde alltså knappt gå. Men snygga är dom ;) Klänningen är från Kappahl och den köpte jag i somras. Locktången var kanonbra och väldigt enkel och det tog inte värst lång tid men jag brände mig satan på ena axeln, haha.

Okej, hur gött är det att jag är ledig imorrn då?! Supergött för fasen!!! :)))) Enda som är planerat är besök hos barnmorskan kl 13.00, spännande.
Okej, nu pallar jag inte sitta här längre. Hörs imorrn då! Kram och godnatt!




2 kommentarer:

  1. Grattis på 30 årsdagen! Synd att jag inte kunde närvara, men jag har köpt en present som du ska få vid tillfälle...kram Tova

    SvaraRadera
  2. Tack Tova! :) Inte så lätt för er när ni inte bor här... Va gulligt av dig! Det blir kanske då när bebisen kommit. :) Kram kram

    SvaraRadera