Leta i den här bloggen

onsdag 11 januari 2012

20120111


Glömde visa mitt nya lack från Depend (nr.206) som jag köpte till nyår. Lite silver-metallic så där, gillar`t starkt! :)

Jaha, längre än så här har jag inte kommit med gardinerna, haha... Ni ser att dom ligger uppackade på sängen. :)
Dan bara rinner iväg trots att man inte gör så mycket egentligen. Jag är iaf inte alls lika rastlös när jag är ensam har jag märkt. Det blir ju nåt annat när Dennis är hemma för då vill jag ju bara göra saker med honom och han vill inte, haha.

Jag har iaf helt plockat i ordning nu med alla julsaker så det är i källaren och ställt allt där det ska stå, så lite nöjd är jag med det. Sen var jag faktiskt ute och gick 6 km i, vad man kan kalla, vårväder. Helt grym kick man fick. Jag märkte också att gick jag väldigt sakta i början så kroppen liksom vande sig så gick det att öka sen utan sammandragningar så det var skönt. :) Så idag skippar jag kvällsim.
Vet inte hur länge jag ska/kan simma?? Jag menar, imorrn är det faktiskt bara 5 veckor kvar till bf. Kan någon säga hur länge man kan plaska i vattnet.... :)

Imorrn har jag en trevlig dag att se fram emot. Då börjar jag med frukost/fika på Johanssons med Emma och Emilie på morgonen och sen vid lunchtid ska jag och mamma åka till Västerås och gå på stan. Fick som jag ville. :)
Skulle behöva inhandla lite sådana här små frottèhanddukar till bebisen och även nåt "pynt" till min lilla dekorationsskål som jag köpte förut och gjorde höstarrangemang i (ni minns kanske?). Jag hade ju mossa i den nu under julen här men idag blev den ju tom, så nåt nytt till den.
Ja, så blir det imorrn! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar