Leta i den här bloggen

söndag 29 januari 2012

20120129


Köttbullen är ute och går, haha... Men visst är man för söt va?! Dennis gamla, gamla jacka passar verkligen helt perfekt nu när man är så stor. Varm och skön är den å!
Vi tog bilen halvvägs hem till Dennis syster på dan idag och så gick vi resten. Ja, för min skull då. Jag hade ju så klart velat gå hela vägen men det hade blivit för långt och jobbigt. Frustrationen är total liksom. Det har ju varit en sån helt underbar vinterdag idag och alla lägger upp bilder eller skriver statusar på fejjan om hur dom varit ute och gått långt eller åkt skidor. Man blir ju så himla avis. Det bara kryper i mig sådana här dagar alltså. Ja, ja lite frisk luft i snigelfart blev det ju iaf. Och jag får ju faktiskt snart gå ut och gå med barnvagnen. :)

Jag skrev aldrig det igår men jag slog rekord med att vakna tidigt igår morse. Eller ja, det var Aston som väckte mig kl 4.00 och skulle ut och jag var så kissnödig så det var lika bra att gå och släppa ut han och kissa. Nej, sen kunde ju fan inte jag somna om. Så 5.30 gav jag upp med allt vridande och vändande så då klev jag upp och tog en dusch. Sen åt jag frukost. Men jag hann nog bara sova 45 min i soffan för sen kom Dennis upp och då ville jag äta smörgås med honom. Så, ja ni kan ju tänka er hur sliten jag var när jag kom hem från Västerås igår eftermiddag. Därav ingen mer bloggning och ingen fotning av någon outfit.

Nu måste jag käka lite! Imorrn blir det förmiddagsfik med Emma, trevligt! Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar