Leta i den här bloggen

fredag 13 januari 2012

GÅRDAGENS OCH DAGENS






Hejsan på er!

Nu så, så ska jag blogga ordentligt! :) Jag har haft två kanondagar verkligen.

Igår då så började jag ju morgonen med frukost på Johanssons med Emma och Emilie. Vid lunch drog jag och mamma till Erikslund gallerian och shoppade loss. ;) Nej, men jag är så otroligt nöjd med mina köp som jag gjorde. Ni ser bilderna högst upp, skorna jag har på mig. Jag blir så lycklig, så lycklig. Jag har kikat på dom enda sen gallerian öppnade, alltså slutet på sep (tror jag det var). Men tyckt att nej, 900 kr det är för mycket. Jag är ju snål när det kommer till skor så där. Jag köper ju hellre fler billiga. ;)
Men så går jag och mamma in på Scorett igår och då står ett par 39:or där nedsänkta till halva priset och så har jag mitt shoppingcard med mig som jag fick av Dennis. Ja, men det var ju inte att tänka på nåt annat. They are mine! :)))) Alltså, det är ju inget värsta speciellt med som så men dom är bara enkla, snygga, rejäla och framför allt, så otroligt sköna trots klacken. I love them!

Sen blev det också ett par supersköna träningsbyxor och en lite snyggare t-shirt från Stadium. Lodar ju omkring i så fula kläder här hemma så jag ville fräscha till den garderoben lite. ;) Det kommer också självklart följa med till BB.

Djurprintade skjortan hittade jag på Rut m. fl för 90 (!) kr, riktigt kap. Får igen den precis men den kommer sitta perfekt sen när magen är borta. Kommer nog ändå inviga den snart, då uppknäppt med en tröja/linne under.
Jag och mamma hade verkligen en kanondag där ute igår och det känns bra att vi åkte iväg och fick en dag ihop så där nu innan bebisen anländer.
När jag kom hem blev bara till att byta om sen drog jag iväg och simmade några längder. Var ganska trött så klart efter att ha traskat omkring hela dan men det är ändå så otroligt skönt att simma lite.

Över till idag. :) Ja, denna dag började väldigt tidigt. Jag vaknade vid 4.30 och kunde banne mig inte somna om. Jag föröskte en timme sen gav jag upp. Så kl 6.00 stod jag och bakade ciabatta till frukost. :)
Morgonen blir lång när man är uppe så där tidigt kan man säga. Vid 8 var jag så trött så trött igen, slockande en kvart i soffan då. Men jag var tvungen att fixa mig sen för Emma skulle komma förbi och hjälpa med fylla i föräldrarledigheten (jag är totalt oduglig). Efter det så skulle hon till sjukgymnasten och då hade jag lovat hjälpa henne att ha hand om Ebbe under tiden. Så jag tog en ruskigt kylig promenad i parken då men han sov hela tiden så det gick fint. :)
Efter det blev det lunch på stan med en arbetskamrat och så avslutningsvis fika i Månsan med Dennis.
Så, ja två riktigt bra dagar. Ikväll ska jag och Dennis äta gryta, han håller på och förbereder den nu, ska bli gott. Sen ska vi kika på en film, undrar om jag klarar att hålla ögonen öppna. :)

Imorrn fyller Ebbe 1 år så då ska vi dit och gratta honom på eftermiddagen, det ser jag fram emot! Hoppas ni alla andra har en bra fredag. Kram kram

Gårdagens outfit:


Tröja - H&M
Halsband - Glitter

Klackar - Scorett


Dagens outfit:

Kofta - H&M

Poloklänning - Cubus 
Kilklackar - Skopunkten
Halsband - Kappahl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar