Leta i den här bloggen

fredag 27 januari 2012

DAGENS





Godkväll!

Jaha, idag har man haft ännu en bra lite lagom dag så där. Hela förmiddagen spenderades uppe hos Annika och vi blev alla fyra tjejer faktiskt. Emilie kom också, så det var så himla trevligt. Annikas mamma var med ett tag också och hon gav oss alla varsin tulpanbukett, bara så där helt spontant. Gud, så glad jag blir över sånt. :) Annika bjöd på jättegod fläskfilègryta också. Världens lyx var det idag!

Sen skulle jag ner på stan och handla lite småplock, ja ni ser ju på bilden näst längst ner vad det blev. Halsbandet köpte jag på Ur&Penn, 40 spänn, kap! :) Invigs nog imorrn.
Sen blev det en fika med Norpan och lilla Stella på Mercato, så trevligt så.
Idag har jag faktiskt haft på mig "vanliga" leggings. Funkade bra när man satt dom under magen och det var en sån härlig känsla att för en gångs skull sätta på sig nåt annat än mamma-leggings.
Har även kokat mina två nappar, eller ja inte mina, bebisens nappar så dom ska vara redo att börja användas. Dom inhandlade jag på Ullared faktiskt. :)

Imorrn förmiddag kommer det nån karl hit som ska göra en offert på om vi skulle sätta spröjs på våra fönster. Sen har jag bestämt att jag vi ska åak till Hälla och käka på Pizza hut och handla på Ica Maxi. Så det blir våran lördag det. :)

Tröja och leggings - Lindex
Kilklackar - Eurosko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar