Leta i den här bloggen

lördag 21 januari 2012

DAGENS OCH KVÄLLENS






Fler bilder på mig, mig, mig, hahaha... Det blir helt enkelt så nu bara. :)
Iaf så är det outfit-bilder på hur jag sett ut på dan och på kvällen. Nelly-klänningen är nästan snäppet för kort. Men den kommer nog bli kanon sen när magen försvinner. OCH jag ska poängtera att jag hade inte dom beiga kilklackarna på middagen utan jag hade dom svarta som jaghar på de övre bilderna. Vill inte ut och vingla i dom beiga eftersom jag tycker dom är liiite för höga och för ostadiga just nu.

Som jag trodde så har det varit en väldigt bra och lyckad lördag. En väldigt trevlig förmiddagsfika på Johanssons med goa vänner. Sen blev det lite stanhäng och efter det var jag och Dennis bara hemma och tog det lugnt. Middagen i Måns Ols var kanontrevlig med många skratt och god mat.

Imorrn blir det nog en dag i innebandyns tecken. Både herr - och dammatch på hemmaplan så jag ska nog se båda. Eller, ska Sofie kolla herrarna så ska jag det annars får det bara bli dammatch på eftermiddagen. :)

Godnatt och kram!

Polotröja - Lindex
Kilklackar - Eurosko
Halsband med fjäder - Ur&Penn


Klänning med spetsärm och beiga kilklackar - Nelly.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar