Leta i den här bloggen

söndag 8 januari 2012

TRÅKDAG!!!

Polo - Lindex

Jäkla trist söndag! Jag är verkligen en vääääldigt rastlös själ jag. Det blev aldrig Västerås för bordet vi vill ha fanns inte inne så dom var tvungna att beställa det så då var det ju så klart ingen vits med att åka.
Var ju då iaf väg och simmade 40 min på förmiddagen men efter det har vi bara varit hemma, gaah tråkigt.
Dennis är helt tvärtemot, han älskar att vara hemma. Gjorde ett tappert försök till lunch eller fika i Månsan med brorsan och Karin men dom kunde inte.
Jag om någon skulle ju egentligen behöva lära mig att slappna av och ta det lugnt ju inför förlossningen. Kanske kommer, har ju några veckor kvar på mig (hoppas jag).

Imorrn ska jag iaf få vara med mamma och Theo för hon är barnvakt hela dagen. Det blir mysigt. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar