Leta i den här bloggen

måndag 23 januari 2012

BUNKRAT


Hejsan!

Idag har jag varit lite huslig. :)
Blev en sån där tidig morgon igen, kunde inte somna om efter Dennis åkt till jobbet. Så jag satt med frullen i soffan vid 6.00. Men sen framåt en 7.30 så blev jag supertrött igen. Så jag la mig och sov en och en halv timme till sen, skönt.

Efter det så drog jag på mig "ut-och-gå-kläderna" och så gick jag en promenix på timmen ca. Gick riktigt bra och det var ljuvligt med frisk luft. Förbi affären och köpte jäst för jag hade bestämt mig för att det skulle bli bullbak denna dag. Lika bra att bunkra upp ordentligt nu så jag bakade dubbelsats så nu är hela frysen full med vaniljbullar. :)
Sen blev det sammandragningarnas eftermiddag så då tog jag det bara lugnt och kikade på en film.
Nu har jag precis hängt lite tvätt och bäddat rent så nu ser jag fram emot att lägga mig, är jättetrött.

Imorrn förmiddag blir det lite tjejhäng med Soffan och Emma, ska bli trevligt. Vi ska hem till annan tjejkompis på lite fika. En lugn och skön förmiddag med andra ord.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar