Leta i den här bloggen

tisdag 3 januari 2012

ÄNNU ETT PAR KILISAR


Godmorgon alla!

Eller ja, jag har varit uppe sen 6.00 imorse. Vaknade och kunde inte somna om så jag gick upp, duschade, åt gröt och kikade lite på Love Actually. :)
Men nu kommer ju tröttheten litegrann så där fast jag är färdigfixad och ska ner och käka frulle på stan med Emma och Emilie, så trevligt så. :)

Orkade faktiskt ge mig ut på en liten promenad igår kväll så jag hämtade mittt Nelly-paket. Klänningen var faktiskt väldigt fin, kanske i kortaste laget. Har inte bestämt än om den får stanna. Kilklackarna var perfekta men dom får nog vänta på att bli använda tills magen är borta för jag känner mig lite för ostabil att trippa omkring i dom. Dom här är ju likadana som de andra två jag har (svarta och grå/orange) men lite annat material och en annan detalj med bandet över foten. Nej, dom var riktigt snygga, tycker jag.  Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar