Leta i den här bloggen

måndag 16 januari 2012

DAGENS




Thoose shoes, mmm, I just love them!
Sorry, var bara tvungen att skriva den raden först... :) Så här har jag då sett ut idag.

Idag blev det nog rekord på Johanssons alltså. Emma ringde mig imorse och skulle ner på stan på förmiddagen så hon ville hänga lite innan jag skulle luncha med föräldrargrupps-tjejerna.
Så ja, från 10.45 till 15.15 var jag där, haha....
Men vad trevligt vi har haft det. Gud, vad vi snackar alltså. Och speciellt idag när man ville höra allt om den ena tjejens förlossning och hur hon upplevt allt. Vilken söt pojke hon har fått dessutom. Gud, man kan inte tro att dom är så där små. Men oj, vilken längtan jag kände när jag såg henne hålla honom. Den här bebisen får gärna komma tidigare, så känns det faktiskt. :) Tänk, vad man ändrar sig. Men jag vill hålla i den nuuu, se hur den ser ut, veta om det är en pojke eller flicka. Haha, jag lovar, nu kommer jag gå över bara för att jag skriver så här. ;)

Nu är jag så slut i svanken (värre vissa dar) så nu måste jag gå till sängs. Imorrn måste jag bara ut på en förmiddagspromenad, jag blir tokig när jag inte får tillräckligt med frisk luft. Kram och godnatt!

Halsduk - H&M
Klänning - Monki
Klackar - Scorett

2 kommentarer:

  1. Oj vad du verkar ha mycket kläder! Själv går jag i samma gamla trasor dag ut å dag in nu när jag är gravid. Hittar inget fint på mammaavdelningen. Jag har väl ingen lust med det kanske..

    P.S
    Jag tror det ligger en tjej därinne!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag använder nästan bara "vanliga" kläder också. Det enda jag köpt på mammaavdelningen är en topp och ett linne. Sen har jag hunnit med att köpa 5 par mamma-leggings också bara för att dom går sönder hela tiden, jag nöter ju leggings nästan varje dag så. :) Gäller bara att variera sig upptill lite.
    Jag hade bestämt mig när jag blev gravid att jag skulle inte ändra mig när det gäller klädstil, utan försöka piffa så mycket man kan med en stor mage. ;)
    Jag mår bäst då! Men alla är vi olika. :)

    Ja, många har sagt flicka. Har varit så inställd på det men försöker även vänja mig vid tanken att det är en kille. ;) Kram kram

    SvaraRadera