Leta i den här bloggen

onsdag 4 januari 2012

DAGENS




Fjäderörhängen från Ur&Penn.

Så här har jag sett ut idag. Men jag är jäkligt snabb att byta om så fort jag kommer hem. Bästa som finns och loda omkring i mjukisar hemma. :)

Det var trevligt med ett litet besök på jobbet och det var uppskattat med lite tårta och chokladcheescake som jag hade kvar sen i söndags. :) Så nu är handlingen till förrätten klar.
Ska bli så kul att få bjuda på trerätters, det händer liksom aldrig eller inte att jag gör det själv iaf. I det här hemmet är det ju ofta Dennis som står för matlagningen för han är så mycket duktigare än mig. :)

Ikväll blir det hemmagjord hamburgare sen får vi se om jag drar iväg på kvällssimmet, skulle ju vara skönt. Kram

Tröja - Lindex
Kilklackar - Eurosko

1 kommentar:

  1. Tack för goda tårtor. Precis vad vi behövde i all snöblask. Kristina

    SvaraRadera