Leta i den här bloggen

måndag 9 januari 2012

DAGENS



 Close - up: ring från H&M, bruna naglar från Essie och en lös fläta.
 Svullna små prinskorvar. :)
 Doftljus som jag fick av svärmor i present!
Aston vaktar nedanför badkaret. :)

Godkväll!

Satans vad det har varit kallt idag, man är ju verkligen inte van alltså, brrrr....
Har haft en jättebra dag med mamma och Theo. Först var till frisören för han behövde klippas, därefter lunch på Johanssons. Sen for dom hem för Theo skulle sova så då gick jag en sväng på stan och så köpte jag med mig varsin semla till mig och mamma och så åkte jag dit och fikade. Han är så otroligt mysig och söt lille Theo! :)

När jag kom hem sen fick det bli ett behagligt bad med lite badskum och mitt doftljus, så skönt så. Sen filade jag fötterna och smörjde in dom. Är så otroligt torr och ful om hälarna nu alltså, typ som om fötterna blir helt förstörda av den extra tyngden haha. Nej, men jag är ju mycket och simmar så det kanske är därför. Ska kanske boka en tid för lite fotvård. Fick iaf ett litet "set" av Dennis syster med fotfil, fotkräm och fotsalt så det var verkligen passande. :)

Har haft väldigt mycket sammandragningar idag också, lite jobbigt. Magen blir så där stenhård hela tiden. Jag har ju innan trott att det är bebisen som typ trycker ut en fot eller nåt (kan aldrig urskilja vad det är) men vad jag har förstått så är det sammandragningar när det blir så där. Hoppas det är lugnare imorrn. 
Btw, så är det tandläkarbesök imorrn förmiddag. Undrar jag hur fasen det ska gå alltså. Jag bävar sååååå mycket över att ligga på rygg. Äh, går det inte får dom väl avbryta eller nåt. SUCK!

Nu blir det sängen med lite korsord innan det är dags att dra igång sågverket. (Ja, Dennis klagar att jag snarkar nu när jag är gravid :) Natti, kram!

Kofta och poloklänning - Cubus 
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar