Leta i den här bloggen

torsdag 26 januari 2012

20120126

 Byxor från Gina Tricot, 199 kr.

 Byxor med revär från H&M, 399 kr.
 En liten klänning får också vara med för den är så fin. :) Från H&M 499 kr.
Bilder lånade från Gina Tricot och H&M´s sidor.

Godförmiddag på er!

Eftersom jag aldrig bloggade nåt igår så får det bli ett förmiddagsinlägg idag. :)
Är så himla sugen på nya byxor till våren därav mina bilder här upptill. Men det är ju säkert så att jag är så himla sugen på byxor nu bara för att jag inte kan ha det. Alla som känner mig vet att jag inte är en jeanstjej överhuvudtaget. Klart jag kan ha det men jag tycker aldrig om när nåt sitter åt. ;)
Ja, iaf ett par av Gina Tricot`s färgglada jeans skulle ju helt klart pigga upp mot vårkanten. 

Vad gjorde jag då igår? Jo just det, det var ju långlunch/fika på Johanssons med tjejerna ur föräldrargruppen, mycket trevligt. Jag gjorde faktiskt inte så mycket annat igår så det var en väldigt skön dag. 


Tänkte ni skulle få se hur min mage ser ut just idag (bar dessutom ;), v 36 + 6. Stooor... :)

Nu ska jag dra på mig "ut-och-gå-kläderna" och så ska jag köra hem mamma och pappas bil (som jag lånade igår eftersom vår var inlämnad), sen går jag hem därifrån tänkte jag. Frisk luft vill jag ha nu!
Sen på eftermiddagen ska jag få se Emilies lilla My, som jag ser fram emot det. Åhhh....  Ha en bra torsdag så hörs vi senare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar