Leta i den här bloggen

lördag 7 januari 2012

BLANDAT

 Ja, ni vet ju hur det är att fota matbilder, ser ju aldrig speciellt inbjudande ut. :) Iaf så blev detta enkla våran kvällsmat denna lördag. Jättegott! :) Det är färskpotatis som man köper fryst i påse och kokar, kycklingfilè, cafè de Paris-sås, lite stekt bacon och så toastbröd stekt med vitlökssmör på. :) Nam, nam... :)
 Mitt fina kakfat som jag köpte när vi var på Ullared. :) Fick en kokbok med bullrecept av mamma i julklapp så på förmiddagen bakade jag dessa smörbullar (supergoda) för vi hade fikagäster här på eftermiddagen bestående av min mor och far, Dennis mamma och syster med barn.
 Norpan med sin supersöta dotter Stella! Från igår när vi var och ute i Heby!
Blir bara så glad när jag kikar på bilderna från när vi var i Göteborg i maj och sprang Göteborgsvarvet så jag ville lägga upp en av dom nu. Här var man lite nervös men ack så laddad. Gud, vad jag längtar tills jag kommer igång igen. 


Otroligt sexig bild Emilie fotade på mig igår kväll. Tjejerna ville se hur min tatuering såg ut när magen är så stor. Snyggt med glasspaketet i högsta hugg och vi ska väl inte tala om outfiten, haha... Jag vill försäkra er om att jag såg INTE ut så här under hela middagen. Det blev till efterätten i soffan som jag inte pallade med mina strumpbyxor längre och då åkte detta på. :)


Hoho, shit vad dålig bloggning det varit nu då. Men det har varit fullt upp från morgon till kväll dom här två dagarna. 
Hade en jättetrevlig trettondagsafton med besöket i Heby på dagen och sen tjejerna över på besök på kvällen. Jag fick ihop min trerätters och det blev jättegott. Krämig svampsoppa m. vitlöksbröd till förrätt och varmrätten blev Mannerströms kycklingrullader. Efterrätten var det lite fusk med för den hade jag kvar sen jag fyllde och det var chokladcheescake med vaniljglass. Vi hade iaf en jättetrevlig kväll och tjejerna var kvar till halv 1 tror jag hon blev. Just det, fick en jättefin väska av Annika också. Ska visa den. 
Annars så har vi kommit överens om att vi ska inte köpa presenter till varann detta år (alla vi fyller 30) utan vi ska unna oss en spa-dag någon gång i höst och så är planen att vi ska ha en stor 30-årsfest ihop i sommar någon gång, kul, kul!

Ja, så idag har vi typ varit hemma hela dan då eftersom vi hade fikagäster på eftermiddagen. Fick faktiskt med Dennis ut på en 45 min promenad sen efter att de andra åkt hem. Det bet friskt i kinderna men det var så otroligt skönt med frisk luft. Blir ju inte så mycket promenerande nu, får lite sammandragningar (eller vad det är) och så trycker det på urinblåsan emellenåt så jag får ju bara sakta in tempot hela tiden. 
Men imorrn fm blir det sim igen, tredje gången denna vecka (var iväg på kvällssimmet i onsdags, blev 45 min). I like it!

Nä, nu blir det sängen med en tidning. Imorrn börjar vi dagen med mysfrulle framför Nyhetsmorgon. Efter simning kan det bli så att vi far till Västerås och köper bord, tjoho! :) Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar