Leta i den här bloggen

söndag 15 januari 2012

DAGENS



Ja, det enda som kommer upp på den här bloggen nuförtiden är outfit-bilder känns det som.
Hoppas ni inte tycker det är allt för tråkigt...

Nu har jag precis kommit hem från en supertrevlig dag i Västerås ihop med Sofie. Vi var ju då som sagt och kikade på innebandy. Köpte med oss Mc´Donalds till hallen gjorde vi å, gott. Inte för att vi egentligen kikade speciellt mkt på matchen utan vi snackade väl typ konstant om allt möjligt istället, hihi... En alldeles lagom förmiddag för min del.

Allt känns lite lugnare idag iaf vilket är skönt. Men jag ska inte sticka under stolen med att man känner att det är i slutet av graviditeten, det trycker på mer neråt, man börjar känna sig riktigt stor, klumpig och osmidig och ja, det är ju tungt liksom.
Att vända sig om på nätterna är inte att tala om, hua, det är jobbigt det. Jag får liksom greppa i sängramen för att ta mig runt och det är verkligen inte skönt i magen när man liksom spänner sig för att ta sig runt.
Jag ska inte vara den som klagar för jag vet att vissa har det så jobbigt på nätterna. Jag är otroligt skonad som får sova hela nätter (om än att jag vaknar tidigt emellan åt då), men jag behöver aldrig gå upp och kissa, har ingen halsbänna och sånt där.

Imorrn ska jag luncha med två tjejer ur föräldrargruppen igen, varav den ena faktiskt fått sin pojke redan. :) Så det ska bli jättespännade att få se honom och även höra hur det går för henne med allt.
Känns som perfekt nöje en måndag! Kram kram

Kofta - MQ
Klänning - Vila
Kilklackar - Eurosko
Halsband (gammalt) - Lindex

2 kommentarer: