Leta i den här bloggen

tisdag 24 januari 2012

BRAIGA DAR

 Ja, så här ser min gravid-app ut just idag. Det närmar sig med stormsteg och jag har knappt mått bättre. :) Jag njuter av alla dagar just nu. Omgiven av alla mina fina vänner och gör bara saker som jag känner för och därför blir mina lediga dagar innan bebisens ankomst till dom bästa. 
Påbylsad så gott det går innan det var dags för en promenad ner på stan och vara kontakperson. 

Har ni märkt att det numer bara blir kvällsinlägg från min sida. Äh, det är ju lika bra att spara dagens händelser och ta allt på kvällen ju, eller hur! :)

Min dag har sett ut som följande:

Promenad bort till Emmylund för förmiddagsfika ihop med tjejerna, mycket mysigt och trevligt. Därefter en liten kortis-promenad hem och hämta bilen och lämna in den på service. Promenad från bilfirman hem och käka lunch. Därefter dammsugning och svabbning av golv på nedervåning. Riktigt skönt efter att ha fått det gjort. Softade lite i soffan och sen blev det promenad ner på stan för att vara kontaktperson. Inhandlade present till Emilies lilla dotter som kom i söndags. Gud, vad jag kände att det var kul att köpa bebiskläder nu när man vet att det är till en liten tjej. :) Så inga fler bebiskläder till min bebis förren jag vet vad det är. ;)
Vad glad jag är också att jag kan hålla igång. Men det tär ju lite, det märker man. Blir så otroligt fort trött i svanken och så har det ju varit den senaste veckan. Men jag får ju ändå inte ont nånstans. Men sen så fort jag slappnar av och sitter i soffan på kvällarna har jag massor med sammandragningar, lite jobbigt emellanåt men ingen fara.

Imorrn ska jag träffa tjejerna från föräldrargruppen igen så antar att det kommer bli ett par timmars häng på Johanssons. :) Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Gud vilken skön graviditet du verkar ha. Och du orkar så mycket!! Är så kul att följa din graviditet i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har nog varit väldigt skonad under min graviditet. Mitt mål var att hålla igång under hela tiden i den mån jag hela tiden orkat och det har ju gått bra. :)
    Jätteroligt att du gillar att följa bloggen! Kram

    SvaraRadera