Leta i den här bloggen

måndag 30 januari 2012

DAGENS UTOMHUS


Goderafton! Idag fick det bli utomhusbilder eftersom det var så fint väder. :)
Hade en riktig långfika ihop med Emma och Sabina på förmiddagen, var så nöjd när jag åkte hem. :)
Och vad har jag gjort sen dess? Nja, inte så mycket alls faktiskt. Lagat mat, duschat, hängt lite tvätt. Ni vet, allt sånt där som är så himla kul att läsa om.


Ser massor fram emot morgondagen. Jag ska bli fotograferad av en Sala-tjej som heter Linda Eriksson. Ni hittar hennes blogg här och hennes hemsida här. Jag "gillar" hennes sida på Facebook och häromdan så gjorde hon ett inlägg om att hon sökte en gravidmage att fotografera till hennes portfolio. Och ja, jag gillar ju att bli fotad så varför inte ställa upp. :) Så imorrn förmiddag ska jag åka hem till henne så ska vi vara ute och fota vintriga bilder. Självklart vet jag redan vad jag ska sätta på mig. :) Ska bli himla kul, tycker jag. Skulle få 3 digitalafiler för att jag ställer upp så då får ni se sen.
Sen på kvällen ska jag äntligen slinga håret, god damn vad det är välbehövligt. Så, ja, en mycket bra tisdag att se fram emot. :) Kram

Kappa, pannband och polo - Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar