Leta i den här bloggen

söndag 22 januari 2012

DAGENS OCH OMBRE



Godkväll! Hoppas ni alla haft en bra söndag, det har jag haft!
Ganska precis fått veta att en av mina bästa vänner, Emilie, fått sin tredje dotter. Hon var beräknad imorrn, så en dag tidigare. Nu ploppar det ungar överallt. Ni vet min barndomsvän, som jag skrivit om tidigare, (var ju och hälsade på henne där precis efter årsskiftet). Det skiljde ju bara 2 veckor på våra bf-datum men hon fick sin lilla dotter för 1 vecka sen. ALLA får sina bebisar för tidigt. Jag vill å..... :)

Över till dagens aktiviteter. :) Efter lite härlig söndagsfrukost framför Nyhetsmorgon så drog jag iväg och simmade ett par längder, superskönt. Sen köpte jag med mig en sallad och åkte till idrottshallen och kikade herrmatch ihop med Soffan. Pratade oss igenom denna match å, haha... Är så glad att vi kommit varann så nära på sistonde.

Efter matchen har jag och Dennis bara softat. Vi satt och diskuterade vad vi skulle ha för kvällsmat innan vi skulle åka och handla. Jag ville först ha hemgjord pizza men det ville inte Dennis så då kom vi överens om att vi skulle göra ost - och skinksallad. Men sen ändrade han sig ändå och så skulle vi göra hemgjord pizza. Väl på affären, nej, då säger han att vi kan ju lika gärna köpa pizza. Haha, så himla sämst vi är. Från egengjord sallad till köppizza. Så kan det gå. :)

Fast att vi sov till 8.45 idag så är vi så trötta så nu. Jag har redan tvättat av mig ansiktet och borstat tänderna och känner mig redo för sängen. Jag vet inte, men jag är så uttråkad så här på kvällarna. Har liksom ingen direkt ro att kolla på tv utan vill helst bara att klockan iaf ska bli nio så kan jag gå upp och läsa lite tidning i sängen. Man är ju som en jäkla pensionär alltså. :) Ja, ja...


Bilder lånade från google

Jag har bloggat en gång förut om denna "style" på håret, s k "ombre-touch". Kan liksom inte riktigt släppa det för jag tycker det är riktigt grymt snyggt. Jag menar, jag är ju fasen på god väg med min mörka utväxt så. Men jag är så knäpp som bloggar om det när jag om dryga veckan ska slinga utväxten så det kommer väl inte bli så den här gången heller. Men det lever kvar i mitt huvud. :)

Idag invigde jag den nya skjortan som jag köpte på Rut m. fl när jag och mamma var på Erikslundsgallerian. Like it a lot. Längtar bara tills jag kan ha den stängd utan att det stramar. ;)

Godnattkramar!

Skjorta - Rut m. fl
Halsband - Ur&Penn
Klackar - Scorett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar