Leta i den här bloggen

torsdag 5 januari 2012

DAGENS


Oj, vad sur jag ser ut på bilderna. Men jag var så trött när jag fotade dom. Imorse blev det så där igen att jag vaknade vid 5.00 ca sen låg jag och vred och vände och visste att Dennis klocka skulle ringa strax före 6. Var upp och kissade försökte somna, nej. Sen började hungern smyga sig på så det var lika bra att kliva upp. Men vad sliten jag var. Iaf så åt jag frulle och kikade lite Nyhetsmorgon och framåt åtta kunde jag inte hålla ögonen öppna så sen sov jag 2 h (!). Men det var gött. Så ja, säkerligen kommer många mornar se ut så för min del fram till förlossningen antar jag. :)

Jag fixade mig iaf då när jag vaknade och så åkte jag till Västerås och mötte upp Dennis för vi skulle kika lite efter matsalsbord nu efter att vi gjort om lite här hemma. Kanske inte så smart (ännu en gång) av mig att gå omkring i mina kilklackar men jag vill ju så gärna ha dom. Jag fick rejält ont i fötterna och blir ju automatiskt väldigt mycket mer trött i ryggen. Ja, ja...

På eftermiddagen blev det en kortfika med brorsan och Karin och här på kvällskvisten har vi bara lagat mat och kollat på film. Så skönt så. Imorrn förmiddag ska jag och en tjejkompis fara ut till Heby och hälsa på en vän som ganska nyligen flyttat till hus. Har berättat om henne tidigare. Det var vi som var barndomsvänner och nu ska vi ha barn nästan samtidigt. Så man är både nyfiken på huset och på hennes mage, det var längesen vi sågs nu.

Sen blir det hem och förbereda för kvällen! Låter som en perfekt trettondag för min del! Kram och godnatt!

Polo - Gina 
Leggings - H&M Mama
Kilklackar - Eurosko

1 kommentar:

  1. skönt med en morgon lur. hoppas ni hittade ett fint bord!

    SvaraRadera