Leta i den här bloggen

tisdag 10 januari 2012

NO DENTIST FOR ME


När jag hade ätit frulle klart imorse så hade jag så gott om tid på mig att jag kände att jag skulle hinna promenera till tandläkaren, var ju sånt fint väder.
Men, som jag hade misstänkt, så gick det inte att laga det där förbannade hålet. Vi testade att hissa ner stolen och bara för hålet är i överkäken så var hon ju tvungen att sänka mig så långt. Alltså, jag blev typ helt blodfylld i hela huvudet och jobbigt att andas så vi insåg direkt att det aldrig skulle gå att ligga så där i 30-45 min, som hon sa att det skulle ta.
Men hon sa att det är ju faktiskt ingen brådska, jag har ju inte ont av hålen och jag sköljer med flux varje kväll nu och använder tandtråd så...
Jag får helt enkelt fixa det där när bebisen har kommit.
Det var en lättnad att gå därifrån iaf. Så då fick det bli en liten promenix runt dammarna, så himla skönt. Går jag bara sakta så får jag inga sammandragningar. :) Är jag envis, tycker ni? :)

När jag kom hem fixade jag lunch och kikade lite på tv. Nu har jag precis dammsugit lite och tagit ner julgardinerna i köket. Alla vanliga lampor är tillbaka på sin plats nu också, gjorde det igår eftermiddag. Så nu är nästan hela julen nerplockad. Tar lite pö om pö så där, jag har ju tid på mig om man säger så.
Imorrn är en dag with no plans. Ska kanske ge mig på gardinerna som vi köpte till sovrummet, så jäkla drygt att lägga upp bara, värsta jag vet.
Funderar på att ta en tripp till Västerås nån dag också. Bara hänga lite på stan, käka lunch, fika gott, gå runt och kika lite. Känner att jag vill passa på, jag gillar ju sånt och det kommer jag ju inte kunna göra på ett tag sen. ;)
Nä, nu lär jag ner på stan, ska vara kontaktperson. Kram

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Kul att du läst min blogg! Ja nä jag förklarade kanske inte det där så noga. Jag ska inte amma, därför tar jag med mej ersättning samt nappflaska. Bebis måste ju äta! :P Jag hade ju inte med mej sånt när jag fick Melina men då var jag inställd på att amma. Mjölkproduktionen kom ju aldrig igång på BB men bebisen svälter ju inte för det, BB har ju resurser som tur är! :)Så det är ingenting du behöver tänka på om det är amma du ska göra:) Roligt att du frågar, jag försöker alltid svara så det är bara att fråga på! :)Hoppas du haft och har en bra graviditet och lycka till med allt. Kram sandra

    SvaraRadera