Leta i den här bloggen

lördag 14 januari 2012

DAGENS


Godkväll!

Ja men vad fasen jag har ju haft en för jäkla bra dag idag också. :)
Lugn och skön morgon med frukost och Nyhetsmorgon. Sen var jag och Dennis iväg och lånade kärra och så har vi varit och slängt massa skit på returen. Så himla skönt efteråt!
Sen var vi och tvättade bilen. Nu ska jag poängtera här att jag gör inte så mycket alls utan tittar mest på, hihi. Jag torkade bara av panelen invändigt t ex. Sen åt vi korv med mos, fint det. :)

På eftermiddagen blev det då 1-årskalas. Så trevligt så! :) Massa vänner där att snacka massa med, det bästa jag vet! :)
Nu ikväll har vi ätit pizza, sååå gott och kikat på den där filmen vi skulle sett igår. Fanns inte en chans i universum att jag hade pallat. Jag somnade innan 22.00.

Jag vet inte vad det är, men enda sen igår eftermiddag så har bebsien "levt rövare" i magen. Den sparkar och boxar som en tok. Känns fasen som magen ska spricka emellan åt.
Antar att jag kanske varit lite för "aktiv" dom senaste dagarna, jag vet inte. Det är så svårt att veta och förstå när man aldrig någonsin varit i den här sitsen förut.
Men om jag tänker efter så var dagarna innan torsdag liksom jättebra men efter torsdag har det varit väldigt jobbigt fast att jag mår bra och så men det liksom tär och man känner sig slut. Äh, det är så svårt att förklara och sätta fingret just på hur man känner sig.
Idag har h*n varit igång typ hela dan känns det som, man undrar om det är normalt.
Ja, vi får se om det känns lugnare imorrn.

Nu ska jag iaf lägga mig och läsa lite tidning och lösa lite korsord. Imorrn blir det innebandymatch ihop med Sofie på dan, det ser jag fram emot! Kram till er!

Skjorta - H&M
Kilklackar - Eurosko
Halsband - Ur&Penn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar